پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

موشک SpaceX Falcon 9 در پد 39A به عنوان دسامبر راه اندازی quartet aligns

۱۹۱ بازديد
عکاس Tom McCool در تاریخ 27 نوامبر در یک درب آجری باز در Pad 39A قرار گرفت و یک فالکون 9 Block 5 را در مراحل پایانی ادغام پیش از راه اندازی گرفت.

احتمال دارد که یکی از دو بار مخصوصا مهم را در 8 تا 8 هفته آینده راه اندازی کند، این مشخصه تقویت کننده با آنچه انتظار می رود دسامبر نسبتا مشغول به SpaceX است، مشخص شده توسط چهار راه اندازی ممکن و آماده سازی برای پرواز قطعی خلبان خدمه اژدها

#SpaceX امروز صبح در حین باز شدن به HIF در 39A باز شد و به ما نشان داد # Falcon9 pic.twitter.com/3aECxYP4Y7

- تام مک کول (@ Cygnusx112) 27 نوامبر 2018


 
در حال حاضر، SpaceX حملات شلیک، ادغام و پیشاهنگ پرواز از حداقل سه موش جدید Falcon 9 Block 5 پیش از نیروی هوایی ایالات متحده و ناسا در ماه دسامبر و ژانویه است. به ترتیب از تاریخ عرضه پیش بینی شده، این تقویت کننده ها به ترتیب B1050، B1054 و B1051 برای CRS-16 (Cargo Dragon)، ماهواره GPS III ارتقا یافته و DM-1 (خدمه اژدها) هستند.

CRS-16

در ساحل شرقی، راه اندازی بعدی SpaceX، ماموریت 16 سپتامبر عملیاتی برای بارگیری اژدها است که قرار است چندین تن مواد مهم برای ایستگاه فضایی بین المللی (4 دسامبر) ارائه شود. تنظیم کننده راه اندازی مجدد 40 (LC-40) از ایستگاه فضایی نیروی هوایی نیروی هوایی کیپ کاناوارل (CCAFS)، بلوک جدید تقویت کننده B1050 جدید در حال حاضر یکپارچه شده و در داخل آژانس LC-40 آماده در انتظار ورود و پیوستن یک بارگیری اژدها ثابت پرواز.


یک بار اژدها نزدیک ISS. (اولگ آرتمیف)
در حالی که ناشناخته است که کپسول اژدها چه خواهد بود، SpaceX هرجای دیگری از فضاپیمای 4 تا 8 را برای انتخاب انتخاب می کند، هرچند که تنه های قابل تمیز (بخش پشتی قابل تمیز با آرایه های خورشیدی و فضای ذخیره سازی) برای هر ماموریت بعدی آماده سازی می شود. به گفته مدیر عامل Elon Musk و دیگر مدیران SpaceX، Cargo Dragon از ابتدا طراحی شده بود تا بتواند حداقل سه ماموریت اوربیتال را با تعمیر مجدد طراحی کند و احتمالا CRS-16 می تواند راه اندازی سوم برای یک چنین کپسول باشد.

پس از ارسال Cargo اژدها و مرحله بالایی در راه خود، Falcon 9 B1050 احتمالا اولین بازسازی بلوک 5 بازگشت به راه اندازی سایت (RTLS) را انجام خواهد داد، انجام 180 درجه تلنگر و سوزاندن به سمت سواحل فلوریدا به زمین فقط چند مایل دور از سایت راه اندازی

CRS-14 جزئیات اژدها 3 (تامس صلیب) بارگیری اژدها ثابت شده پرواز برای آماده سازی در حمایت از CRS-14 آماده است. (تام کروز) CRS14 اژدها rendesvous 5 (اولگ) (ج) CRS-14 پرواز ثابت بار اژدها در آوریل 2018 توسط فضانورد اولگ Artemyev اسیر گرفته شده است. (ناسا / اولگ آرتمیف)
 

GPS III-01 (اول از بسیاری از)
از این پنج قرارداد راه اندازی برای اولین ده ماهواره راه اندازی شده توسط GPS III رقابت شد و SpaceX تمام پنج را به دست آورد، در حالی که Delta IV ULA قرارداد راه اندازی یکی از این ماهواره ها را به عهده داشت و در چند سال آینده نیز چهار بار دیگر برای گرفتن آن اهدا می شود. اولین وسیله نقلیه "فضایی"، GPS III شماره سریال 01 (GPS-III-01)، در حال آماده سازی برای راه اندازی است، در حالی که به اتمام بررسی برخی از ایالات متحده آمریکا از ارتقاء Block 5 Falcon 9 که اخیرا عرضه شده است، SpaceX است.

در حال حاضر هدف قرار دادن NET دسامبر 18، شاید جالب ترین جنبه از اولین راه اندازی GPS جی اس ام Falcon 9 واقعیت چشمگیر است که بیشتر نشانه ها در حال حاضر به پیکربندی عمدا قابل تمیز از Falcon 9 Block 5 تقویت کننده اشاره دارد. با توجه به این که SpaceX به وضوح مشخص کرده است که بلاک های 5 بلوک حداقل تمایل دارند تا بتوانند 10 راه اندازی را با کمترین و بدون بازسازی انجام دهند، استفاده از تقویت کننده جدید حتی بدون استفاده مجدد هزینه های احتمالی بالقوه عظیمی را به همراه خواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.